W przychodniach, klinikach i gabinetach lekarskich telefony dzwonią niemal bez przerwy. W jaki sposób usprawnić pracę konsultantów, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta? Pomocne okazuje się odpowiednie oprogramowanie. Dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w system Thulium.

Jak działa Thulium?

Thulium to nowoczesne oprogramowanie, dzięki któremu telefoniczna rejestracja pacjentów odbywa się w sprawniejszy i wydajniejszy sposób. Platforma jest dedykowana przychodniom, klinikom i gabinetom lekarskim. Jest prosta w obsłudze, a ponadto zawiera wiele praktycznych funkcji i narzędzi.

Umawianie wizyt

Telefoniczna rejestracja pacjentów, a także umawianie wizyt poprzez czat na stronie, e-mail albo formularz kontaktowy to popularne sposoby zapisywania pacjentów na pierwsze lub kolejne wizyty lekarskie. Platforma zawiera helpdesk pozwalający na sprawną obsługę zapytań z formularza kontaktowego. Praktyczne menu głosowe IVR umożliwia natomiast automatyzację znacznej części obsługi telefonicznej. Zaletą tego rozwiązania jest także możliwość interakcji z pacjentami ze wszystkich placówek należących do danej sieci medycznej. Platforma pozwala na obsługę sieci przychodni z poziomu jednego systemu, co zwiększa kontrolę oraz daje lepszy dostęp do danych, w tym także historii wizyt czy komunikacji z pacjentem.

Obsługa recepcji

Wygodna mailowa czy telefoniczna rejestracja pacjentów nie jest jedyną korzyścią, jaką daje oprogramowanie Thulium. Platforma umożliwia też kompleksową obsługę recepcji. W wielu klinikach, przychodniach czy innych placówkach medycznych pracownicy recepcji realizują szeroki zakres zadań. Nie tylko odbierają oni telefony i umawiają wizyty, ale także wykonują wiele innych zadań. Należą do nich m.in. odpisywanie na maile, obsługa czatu i formularza kontaktowego lub rozmowy z pacjentami czekającymi przy stanowisku recepcjonistki. Dodatkowe zadania sprawiają, że wiele połączeń nie zostaje odebranych, dzwoniący niecierpliwią się, co może nawet zaważyć na chęci skorzystania przez nich z usługi i rejestracji do konkretnego specjalisty.

Dzięki Thulium kompleksowa obsługa recepcji jest prostsza i efektywniejsza. Oprogramowanie pozwala na integrację różnych kanałów komunikacji, co przekłada się na lepszą koordynację pracy rejestracji. Jest to szczególnie ważne w przypadku obsługi kilku placówek medycznych. Informacja o każdym telefonie, SMS-ie, formularzu, mailu czy czacie zostaje zapisana w systemie. To pozwala na oddzwonienie do pacjenta albo inny kontakt zwrotny w późniejszym czasie.

Sprzedaż pakietów medycznych

System Thulium zapewnia prawidłowy i łatwy przepływ informacji między poszczególnymi placówkami medycznymi. To powoduje, że karta i historia kontaktu z klientem są dostępne dla recepcjonistów z różnych placówek, co ułatwia ich pracę oraz rejestrację pacjenta. Rozwiązanie to pozwala także zaoszczędzić czas. Nie ma bowiem potrzeby zbierania danych kontaktowych i zakładania kart pacjenta w różnych miejscach, w zależności od tego, który oddział wybierze klient.