Wirtualna promocja dominuje obecnie w strategiach marketingowych większości firm, choć do niedawna to tradycyjne formy drukowane były górą. Dlaczego nie warto z nich rezygnować? Sprawdź!
Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprowokował odwrócenie się do góry nogami strategii marketingowych w większości branż. Dziś firma w zasadzie nie istnieje, jeśli nie ma fanpage’a na Facebooku, strony internetowej i Instagrama. Zmiana sposobu odbioru komunikatów reklamowych spowodowała, że wielu przedsiębiorców skoncentrowało się przede wszystkim na przekazie wirtualnym. Tym sposobem, największe kampanie przeprowadza się dziś nie na papierze czy w telewizji, ale właśnie w mediach społecznościowych.
Spis treści
Tradycyjne formy marketingowe – dlaczego warto w nie inwestować?
Nie znaczy to jednak, że zupełna rezygnacja z tradycyjnych form marketingowych jest dobrą decyzją. Banery, ulotki i wizytówki wciąż cechują się dużą skutecznością, a w wielu sytuacjach po prostu górują nad formami wirtualnymi, ponieważ pozwalają dotrzeć bezpośrednio do określonego odbiorcy. Ale to nie wszystko – mają również wiele innych zalet. Zanim do nich przejdziemy, warto zwrócić uwagę na jedną kwestię – sukces tradycyjnych form marketingu osadza się na umiarze i dobrym designie. Tysiące słabo zaprojektowanych ulotek przyniosą zdecydowanie mniej satysfakcjonujący rezultat niż kilkanaście dobrze zaprojektowanych!
Tradycyjne formy marketingowe – zalety
Korzystanie z tradycyjnych form marketingowych w dzisiejszych czasach sprawdza się przede wszystkim jako komplementarna forma dla reklamy wirtualnych. Kiedy mają one przewagę nad wirtualnymi?
- Na targach i wydarzeniach – podczas tego typu imprez dobry baner, plakat i wizytówki to absolutna podstawa. Wyróżnienie się wśród tłumu firm nie jest proste, a odpowiednia oprawa graficzna to najłatwiejsza droga;
- Na wydarzeniach branżowych – w takich sytuacjach liczy się czas. Żaden szanujący się przedstawiciel firmy nie będzie przecież odsyłał kontrahenta na Facebooka. Zamiast tego, wręczy mu dobrze zaprojektowaną wizytówkę;
- W przestrzeniach publicznych – tutaj tradycyjne formy reklamy są oczywiście bezkonkurencyjne.
Chcesz wydrukować jakościowe materiały reklamowe? Sprawdź https://chroma.pl/pl.
Podobne artykuły
Kategorie
- Bezpieczeństwo (7)
- Biuro (10)
- Biznes (39)
- Dom i budownictwo (19)
- Finanse (9)
- Gadżety (9)
- Gry (10)
- Internet (22)
- IT w firmie (16)
- Marketing (16)
- Marketing internetowy (43)
- Motoryzacja (14)
- Nauka (3)
- Oprogramowanie (15)
- Sprzęt (65)
- Styl życia (8)
- Technologia (40)
- Zdrowie (12)
Polecamy
Komentarze
- Specjalista Google Ads o Jak zarabiać pieniądze za pomocą swojego bloga
- wiktoria szczerbio o Jak znaleźć/namierzyć telefon po numerze IMEI?
- orzech o Zakup komputera poleasingowego – fakty i mity
- Mariolka o Idealna księga pamiątkowa. Jak powinna wyglądać?
- Artur o Fortnite, czyli doskonała gra ze stajni Epic Games