Jak skutecznie zareklamować swój produkt i dotrzeć z nim do szerokiego grona klientów? Można zlecić to zadanie profesjonalnej formacji marketingowej. Dlaczego warto zdać się na fachowców?

Kompleksowa usługa

Formacja marketingowa 4MAT jest agencją BTL. Co to znaczy? W tego typu działaniach nie chodzi tylko o klasyczną reklamę w mediach, ale o znacznie szerszy zakres usług marketingowych, które mają na celu zwiększenie sprzedaży promowanego produktu bądź usługi. Plusem takiego rozwiązania jest indywidualne podejście do klienta – uwzględniana jest branża, rodzaj działalności, grupy docelowe, oczekiwania odnośnie sprzedaży. Każda kampania reklamowa jest dzięki temu unikalna, co zwiększa szanse na sukces.

Jak wygląda kampania promocyjna?

Dobrze przygotowana kampania promocyjna potrafi skutecznie wypromować produkt i dotrzeć do nowych klientów. To niełatwe zadanie, dlatego oferta 4mat.pl zakłada dostosowanie strategii do konkretnego produktu i oczekiwań grupy potencjalnych odbiorców. Wszystkie narzędzia marketingowe dobierane są właśnie pod tym kątem, tak by uchwycić atuty reklamowanego produktu i przykuć uwagę klientów oryginalnymi pomysłami.

Agencja zajmuje się wszystkim, od pomysłu na kampanię po organizację akcji promocyjnych. Przebieg kampanii jest na bieżąco dokumentowany, dzięki czemu klient może śledzić postęp akcji i oceniać jej wyniki.

Kampanie promocyjne

Trudno o drugi tak skuteczny sposób na dotarcie do klienta i promocję oferty jak dobrze zorganizowana kampania promocyjna. W realizacji kampanii biorą udział hostessy, promotorzy, ambasadorzy marek i doświadczeni koordynatorzy akcji promocyjnych. Każda akcja jest poprzedzona etapem tworzenia strategii, tak aby jak najlepiej dotrzeć do danej grupy docelowej. Akcje promocyjne to bardzo szeroki temat. W agencji 4mat są to m.in. animacje oraz degustacje, które świetnie sprawdzają się zwłaszcza u firm, które wprowadzają na rynek nowy produkt, a także coraz bardziej popularne loterie, których ogromną zaletą jest angażowanie Klienta. Kluczem do sukcesu przy każdej kampanii jest dostosowanie zastosowanych środków do grupy docelowej, kreatywność, umiejętność wzbudzenia emocji i dbałość o detale.

Merchandising

Ważnym elementem współpracy z klientem są usługi merchandisingowe. Mają one zwiększyć rozpoznawalność marki oraz podnieść sprzedaż, dlatego w cenie są nietypowe rozwiązania, które przyciągają uwagę klientów i zachęcają ich do skorzystania z oferty danej marki.

Merchandising prowadzony jest na terenie całego kraju, a pracownicy są starannie przeszkoleni i prowadzeni przez doświadczonych koordynatorów regionalnych. Agencja zapewnia stały nadzór nad sklepowymi ekspozycjami, jak również kontrolowanie działań konkurencyjnych marek.